Nepredávate? Vylepšujte obsah webstránok. Ľudia trávia viac času na internete.
Je možné, že ste sa ocitli v situácii, kedy máte viac voľného času než zvyčajne. Tento čas môžete napríklad využiť na budovanie budúcnosti vášho biznisu. ...
Je možné, že ste sa ocitli v situácii, kedy máte viac voľného času než zvyčajne. Tento čas môžete napríklad využiť na budovanie budúcnosti vášho biznisu. ...
Google pred nedávnom predstavil svoj nový, vylepšený nástroj na testovanie rýchlosti stránky. Povie vám ako rýchlo sa vaša stránka načítala, koľko ľudí približne vašu stránku kvôli tomu predčasne opúšťa a tiež akú máte pozíciu medzi inými stránkami z vášho odvetvia. Krok 1.: Choďte na testmysite.withgoogle.com Krok 2.: Vložte adresu stránky, ktorú chcete testovať. Google následne otestuje čas načítania, preskúma váš kód, skúsi či je stránka responzívna a porovná ju s ostatnými. Krok 3.: Pozrite si výsledky čas načítania percento návštevníkov, ktoré opustí vašu stránku kvôli dobe načítania Porovnanie vašej stránky s inými v rovnakom odvetví (napr. obchod, automobily, atď.). Ak ste v červenej oblasti vaša stránka...
Často komunikujem s klientmi emailom, preto vidím veľa emailových podpisov. Nie každý dosahuje úroveň, akú by si moderná firma zaslúžila. Niektoré sú výrazne zlé. Je to ako keď na vás niekto zanechá veľmi negatívny prvý dojem pri prvom osobnom kontakte. Neprídete na obchodné stretnutie v tričku od oleja, všakže? Tak isto by ste nemali zanedbať váš emailový podpis. Emailový podpis je rovnako dôležitý ako iné časti vašej značky. Slúži na rýchlu orientáciu klienta o tom kto ste, akú firmu zastupujete, aké je vaše postavenie, vaše telefónne číslo, prípadne ako vyzeráte. Taktiež pomáha identifikovať, s kým ste komunikovali aj po dlhšom čase....