Prevádzkujete kemp? Čo by vám nemalo chýbať na webe a prečo
Často sa nám stáva, že klienti, ktorých služby sa míňajú pravidelne ako rožky, zabudnú na potrebu spraviť si webovú stránku. ...
Často sa nám stáva, že klienti, ktorých služby sa míňajú pravidelne ako rožky, zabudnú na potrebu spraviť si webovú stránku. ...
Na otázku z nadpisu vám odpoviem v tomto článku, pretože okrem webu alebo Facebook stránky potrebujete aj zopár ďalších vecí, ktoré vám v podnikaní pomôžu. Čítajte ďalej....
Na prvý pohľad sa môže zdať, že vybrať vhodné kľúčové slová nie je žiadna veda. Výber týchto slov však môže skrývať mnohé úskalia....
Všetky čísla, ktoré kampaň dosiahne, treba správe vyhodnotiť. Nemerať znamená v Google reklame vyhadzovať peniaze naslepo preč....
Najčastejšie chyby, ktoré bránia vašej reklame v Google zarábať viac....
Kvôli aktuálnej situácii s vírusovým ochorením ste museli zatvoriť vašu prevádzku pizzerie, kebabu či reštaurácie. Ale tento fakt viete aj bez nás. ...
Pustiť sa do spravovania Facebookového profilu je pomerne jednoduché, robiť to však správne už tak celkom jednoduché nie je. Treba sa pripraviť aj na to, že Facebook nie je len o naberaní lajkov a fanúšikov....
Google pred nedávnom predstavil svoj nový, vylepšený nástroj na testovanie rýchlosti stránky. Povie vám ako rýchlo sa vaša stránka načítala, koľko ľudí približne vašu stránku kvôli tomu predčasne opúšťa a tiež akú máte pozíciu medzi inými stránkami z vášho odvetvia. Krok 1.: Choďte na testmysite.withgoogle.com Krok 2.: Vložte adresu stránky, ktorú chcete testovať. Google následne otestuje čas načítania, preskúma váš kód, skúsi či je stránka responzívna a porovná ju s ostatnými. Krok 3.: Pozrite si výsledky čas načítania percento návštevníkov, ktoré opustí vašu stránku kvôli dobe načítania Porovnanie vašej stránky s inými v rovnakom odvetví (napr. obchod, automobily, atď.). Ak ste v červenej oblasti vaša stránka...
Často komunikujem s klientmi emailom, preto vidím veľa emailových podpisov. Nie každý dosahuje úroveň, akú by si moderná firma zaslúžila. Niektoré sú výrazne zlé. Je to ako keď na vás niekto zanechá veľmi negatívny prvý dojem pri prvom osobnom kontakte. Neprídete na obchodné stretnutie v tričku od oleja, všakže? Tak isto by ste nemali zanedbať váš emailový podpis. Emailový podpis je rovnako dôležitý ako iné časti vašej značky. Slúži na rýchlu orientáciu klienta o tom kto ste, akú firmu zastupujete, aké je vaše postavenie, vaše telefónne číslo, prípadne ako vyzeráte. Taktiež pomáha identifikovať, s kým ste komunikovali aj po dlhšom čase....
Zistite, čo všetko obnáša navrhovanie efektívneho billboardu s našimi odbornými radami. Naučte sa, ako si správne odhadnúť a realizovať outdoorovú reklamu, aby ste dosiahli maximálny účinok. Na záver nájdete tipy, kedy je lepšie obrátiť sa na profesionálneho grafického dizajnéra....