Vieme, prečo rozvoz vašich jedál nefunguje tak, ako ste si predstavovali. Chýba mu základná propagácia

Kvôli aktuálnej situácii s vírusovým ochorením ste museli zatvoriť vašu prevádzku pizzerie, kebabu či reštaurácie. Ale tento fakt viete aj bez nás. Sedieť doma a čakať na otvorenie nie je pre vás ekonomické riešenie. Aj to ste možno vedeli, však? Vedeli ste ale, že naša reklamná agentúra má úprimnú snahu pomôcť vám v tomto období lepšie spropagovať rozvoz jedál, ktorý môžete prevádzkovať aj napriek zatvoreniu? Navyše, lepšia propagácia rozvozu vám udrží zákazníkov, ktorí čakajú na opätovné otvorenie vašich prevádzok. O situácii, ktorá nastala práve vo vašej oblasti podnikania hovorí vo videu aj náš kolega Branislav Lipták.

Začnite propagovať rozvoz a to teraz hneď!

 

Často sa stretávame s tým, že ak zákazníkovi niečo dobre funguje, nemá počas prevádzky čas riešiť webstránku alebo Facebook stránku pre svoje podnikanie. Lebo podľa jeho argumentov ho ľudia poznajú, vedia kde je, chodia k nemu a tieto „veci“ jednoducho nepotrebuje. Zatvorenie stravovacích zariadení je však bod, v ktorom sa treba zamyslieť nad tým, či ste predsa len nemali svoju prevádzku lepšie spropagovať, vytvoriť si na internete miesto, kde by zákazníci našli číslo na rozvoz jedla, ponuku, ceny alebo prípadné akcie. Nemyslíte?

Skúste si objednať jedlo od seba samého. Podarilo sa vám to?

 

Zahrajte sa na to, že máte chuť na jedlo, ktoré bežne ponúkate a chcete ho hľadať v tej lokalite, v ktorej podnikáte. Keďže my sme z Púchova, ako príklad ponúkneme objednávku pizze z Púchova. Zadajte si jedlo + lokalitu do Google vyhľadávača (pizza Púchov). Našli ste sa?

Áno

 

Ak ste sa našli, gratulujeme. Ešte ste si však neobjednali. Či už máte len web, alebo len Facebook, pokračujte v hľadaní kontaktu na rozvoz akoby ste boli zákazník.

  • Našli ste informáciu, či poskytuje táto pizzeria aj rozvoz?
  • Je niekde napísaný čas, počas ktorého rozvoz funguje?
  • Ako dlho vám trvalo nájsť číslo na rozvoz?
  • Našli ste informáciu do ktorých obcí rozvoz platí?
  • Našli ste ponuku s cenami?
  • Dala sa táto ponuka prečítať aj v mobile?
  • Museli ste mať účet na Facebooku, aby ste si ponúkané jedli mohli prečítať?

Nie

 

Ak ste sa nenašli a webovú alebo Facebookovú stránku máte, niekde sa stala chyba. Možno na svojom webe nespomínate lokalitu v ktorej podnikáte, možno ste Facebookovej stránke dali názov, ktorý nezodpovedá hľadanému zadaniu – hľadáte „pizza Púchov“, ale Facebook stránka sa volá „Tvoja pizzerka“ a nemá vyplnené základné nastavenia v profile.

Ďalším problémom môže byť aj chýbajúci zápis v Google mape, ktorá výrazne napomáha lokálnemu vyhľadávaniu aj pri spojeniach ako „pizza Púchov“ alebo „kebab Púchov“. Súčasťou máp je aj profil, v ktorom môžete o sebe napísať základné info, odkazovať na web a pridať fotky vášho menu. Záznam v Google mape neslúži len pre navigovanie, a ak ho nemáte, rýchlo to treba napraviť.

Ste spokojní s tým, čo ste našli?

 

V oboch prípadoch sa pre podporu vášho podnikania dá spraviť viac. Oveľa viac. Chápeme, že finančná situácia vám nedovoľuje robiť rozsiahle reklamné aktivity, je však pár vecí, ktoré by ste spraviť mohli a ktoré vám môžu výrazne pomôcť.

 

  • Odporúčame mať webovú stránku, stačí jednoduchá, ale nech má všetko podstatné – logo, jasný popis kto ste, čo ste, menu, číslo na rozvoz a hlavne všetky informácie v aktuálnom stave.
  • Založte si Facebookovú stránku. Mať len Facebook nestačí, pretože nie všetci vaši zákazníci Facebook používajú. Facebookom pravidelne propagujte akcie aj info, že robíte rozvoz.
  • Spravte si zápis v Google mape. Vyplňte všetko čo sa dá, venujte tomu čas. Ak zápis máte, pozrite sa, či je aktuálny.
  • Spravte si prehľadnú ponuku menu. Mať menu len ako obrázok niekde v príspevku na Facebooku nestačí. Kto sa bude hladný prekutrávať vašimi staršími príspevkami? A ako nájde menu ten, kto Facebook nemá?
  • Nafoťte si svoje jedlá. Oči jedia ako prvé a ukazovať fotky hamburgerov alebo pizze, ktoré nezodpovedajú vašej ponuke, nie je férové voči zákazníkom. A vyšlo to dávno z módy.

 

 

 

So všetkým vám vieme pomôcť. Takto:

 

Venujte svoj čas hľadaniu spoľahlivých šoférov, zabezpečeniu ochranných prostriedkov pre váš personál alebo bezpečnému baleniu rozvážaných jedál. Predchádzajúce body spravíme za vás my a keďže vás určite teraz napadlo, Koľko to bude, preboha, stáť?  pripájame aj ceny. Férové. Čo nepotrebujete, to si neobjednáte.

Webová stránka Webíček
  • Jednoduchá webová stránka,
  • výborne sa zobrazuje v mobile, má responzívny dizajn,
  • kontaktný formulár,
  • otváracie hodiny,
  • Google mapa,
  • galéria fotografií,
  • umožňuje vloženie tabuľky s menu, ale aj PDF cenníka,
  • naplnenie obsahom je v cene,
  • k stránke vám ešte zaregistrujeme 1 doménu .sk a získate aj 1 firemný email v tvare názvu vašej domény.

 

Táto stránka vám pre propagáciu jedla aj rozvozu dokonale stačí.

 

129 € * bez DPH

(154,80 € s DPH)

* K plnohodnotnému používaniu Webíčka potrebujete logo. Zaškrtnite si teda aj položku Tvorba loga bez dizajnmanuálu v prípade, že logo nemáte.

Fotografie jedál
  • Fotenie jedál do galérie,
  • príspevkov na Facebook,
  • do ponukového menu.
  • Fotky vám ostanú, použijete ich tam, kde potrebujete.

 

Zadarmo, odfotené jedlo nám necháte na firemný obed(Bežná cena fotografovania jedla na bielom pozadí začína od 5,50 €/1 ks bez DPH)

 

0,00 € bez DPH

(0,00 € s DPH)

Logo
  • Tvorba loga,
  • dizajnmanuál nie je v cene,
  • pre potreby webstránky Webíček,
  • pre potreby Facebook stránky.

 

50 € 30,00 € bez DPH

(36,00 € s DPH)

Ponukové menu (.PDF)
  • Vytvorenie ponukového menu vo formáte A5 v PDF a JPG,
  • menu spracujeme graficky podľa dodaných podkladov,
  • môžete si ho dať tlačiť,
  • môžete ho zdieľať na Facebooku,
  • vložíme ho aj na web.

 

60 € 40,00 € bez DPH

(48,00 € s DPH)

Facebook stránka
  • Vytvorenie Facebook stránky,
  • vyplnenie profilu.

 

60 € 40,00 € ** bez DPH

(48,00 € ** s DPH)

** K vytvoreniu Facebook stránky potrebujeme logo. Ak ho nemáte, zaškrtnite aj položku Tvorba loga bez dizajnmanuálu.

Facebook príspevok
  • Vytvorenie Facebook príspevku s informáciou o rozvoze,
  • propagovanie za kredit a vytvorenie publika, pre ktoré budeme propagovať tento príspevok,
  • cena je 25 € + 15 € kredit, čiže 40 €. (Bežná cena tejto služby je 36 € + kredit minimálne 15 €, čiže 51 € spolu).

 

60 € 40,00 € bez DPH

(48,00 € s DPH)

Webíček
Fotografie jedál
Logo
Ponukové menu (.PDF)
Facebook stránka
Facebook príspevok
129
Spolu bez DPH

*Akciová cena platí do 29.5.2020

Ideme do toho spolu?

 

Máte chuť pokračovať vo vašom podnikaní pre zákazníkov, ktorým chutné a teplé jedno môže spríjemniť dnešné dni? Nespoliehajte sa na to, že ľudia sa o vašom rozvoze „nejako“ dozvedia, že na vás počas mesiaca zatvorenia nezabudnú a že to „nejako“ pôjde. Držíme vám palce v podnikaní a ak sa rozhodnete obrátiť sa na nás s tvorbou webstránky či Facebooku, spravíme maximum preto, aby ste boli spokojní.

 

 

Podobné články / Similar posts

 

 



Prihláste sa na odber noviniek z blogu