Sisi je sieť hotelov, ktorá ponúka ubytovanie na viacerých úrovniach kvality spolu s polyfunkčným objektom. Sieť pozmenila rozsah ponúkaných služieb, čo si vyžiadalo prehodnotenie marketingovej komunikácie.
V dôsledku nejednotnej firemnej identity sa spoločnosť tiež rozhodla podstúpiť rozsiahly rebranding – zmenu značky. Výzvou pre nás bolo vytvoriť pútavú, animovanú verziu loga, ktorá bude perfektne rešpektovať novo-zjednotenú firemnú identitu.
Rozhodli sme sa použiť rovné línie a štvorcový tvar, vychádzajúce z tvaru loga. Rýchlosť a dynamika pohybu v animácií zapadá do rytmu hudby a použité farby vychádzajú z dizajn manuálu firmy.
V Lemon Lion vytvárame originálne animácie, preto proces tvorby zahrňoval najskôr tvorbu skice. Neskôr sme vytvorili obrazový scenár, ktorý bol pripomienkovaný a na základe, ktorého sme vytvorili finálnu verziu videa pre každý objekt zo siete Sisi. Animácie sú dôležitou súčasťou videí, ktoré tvoríme pre našich klientov. Firemné video obsahuje zvyčajne niekoľko tých najdôležitejších: úvod s animovaným logom, tranzície oddeľujúce časti príbehu, popisky v spodnej tretine obrazovky a záverečnú obrazovku pre YouTube.
Výsledok našej práce posúďte sami. Podarilo sa nám vytvoriť animovanú verziu loga Sisi, ktorá perfektne súvisí s firemnou identitou značky Sisi. Jednoduchá a efektívna animácia loga video dobre dopĺňa a je originálna (nie je vytvorená zo šablóny). Vďaka dobre spracovanému predchádzajúcemu brandingu od seba dobre odlišuje jednotlivé hotely a napomáha svojím dielom v širšej marketingovej stratégií.
Pozrite si ďalšie firemné videá, ktoré sme robili v sekcií Video referencie.