05 máj 2020 Miniséria rád od nášho Slava: Najčastejšie chyby, ktoré bránia vašej reklame v Google zarábať viac
Poukázať na chyby je to najľahšie čo sa dá spraviť – či už v živote alebo v práci. Upozornenie na chybu však nemusí posunúť človeka vpred alebo tam, kde by to potreboval. Ku každej chybe je potrebné nájsť riešenie či opravu. Aj pri inzerovaní v Google Ads sa dá opravou chýb naučiť veľa a dopracovať sa k takej kampani, ktorá bude prinášať objednávky, telefonáty aj nových zákazníkov.
Rady zadarmo dostanete v 9 článkoch
Pripravili sme pre vás minisériu rád, v ktorej by sme vám chceli opísať najčastejšie chyby v Google reklame, ktoré bránia tomu, aby ste zarábali dosť, alebo viac. Ak si reklamu v Google spravujete sami, inšpirujte sa nasledujúcimi článkami. Ak nie ste spokojní s výsledkami kampane, ktorú pre vás spravuje známy/firma/agentúra, zamyslite sa nad tým, či niektoré problémy nenastali aj v dôsledku vašich naliehaní či očakávaní.
Jednotlivé rady a príklady nám poskytol náš kolega Slavo Hošták, ktorý sa v Lemon Lion venuje Google reklame od roku 2011. A musíme uznať, že vek na ňom vidieť nie je, ale skúsenosti, tie veru áno 😊. V prípade, že vám budú články sympatické a premýšľate nad Google kampaňou, stále máme voľné kapacity pre nových zákazníkov a budeme radi, ak si pre správu kampane vyberiete práve nás.
A tu je zoznam všetkých Slavových rád. Veríme, že vám každá jedna dá cenné informácie.
- Prvá Slavova rada: Kampaň nestačí len spustiť, treba ju merať a vyhodnocovať
- Druhá Slavova rada: Správne kľúčové slová pre Google reklamu
Čoskoro nahodíme aj:
- Tretia Slavova rada: Pocity alebo čísla? Čím sa riadiť v Google reklame?
- Štvrtá Slavova rada: Ako vybrať sortiment, ktorý v reklame podporím viac?
- Piata Slavova rada: Počuli ste o nevhodných kľúčových slovách? Čo s nimi?
- Šiesta Slavova rada: Dobrý výsledok potrebuje aj dostatočný rozpočet
- Siedma Slavova rada: Zmierte sa stým, že vaše reklamy uvidí aj konkurencia
- Ôsma Slavova rada: Čo očakávať a čo naopak neočakávať od Google reklamy?
- Deviata Slavova rada: V Google nemusíte byť prví, aby ste zarobili
Podobné články / Similar posts
- > Druhá Slavova rada: Správne kľúčové slová pre Google reklamu
- > Prevádzkujete kemp? Čo by vám nemalo chýbať na webe a prečo
- > Prečo byť v Google?
- > Prečo si založiť Facebook stránku?
- > Prvá Slavova rada: Kampaň nestačí len spustiť, treba ju merať a vyhodnocovať