Projekt pre PMB Kids bol veselý, farebný a užili si ho tiež deti našich kolegov. Fotili a propagovali sme detské montérky. Našou úlohou bolo produktové fotenie montérok. Fotky sme potrebovali vložiť na web, ale takisto sme s nimi chceli ďalej pracovať v príspevkoch na Facebooku, Instagrame, v letákoch či na billboardoch. Zvolili sme preto fotenie pred bielym pozadím. Napísali sme o tom prípadovú štúdiu.
Projekt propagácie startupu Košecký dvor pozostával najmä z rozsiahleho copywritingu. Kládli sme dôraz na to, že hoci je predajná cena produktov vyššia než tá, na akú sme zvyknutí zo supermarketov, stojí za ňou úsilie a snaha ľudí vrátiť sa k poctivej živočíšnej výrobe. A hlavne predávať mäso, ktoré zdraviu neškodí a ktorého pôvod je jasný.
Kvalitný obsah webu potreboval kvalitné fotografie. Na toto fotografovanie radi spomíname. Naozaj sme si ho užívali. Mohli sme sa v ňom vyhrať s dekoráciami a s kulisami, stajlovali sme jednotlivé výrobky tak, aby bola výsledná fotka lahodná pre oko.
Všimnite si, že sme sa snažili vyberať prírodné doplnky, aby sme podporili celú myšlienku mäsiarstva v tom, že v jednoduchosti je krása. Krásnu kulisu nám vytvorila tkaná utierka, rôzne druhy korenia, hrubozrnná soľ, vetvičky rozmarínu a tymianu, rajčiny, hrozno, cesnak, cibuľa alebo horčicové semienka. Odfotené výrobky sme na konci fotenia mali možnosť ochutnať – boli výborné!
Pozrite si ako pekne vyzerá webová stránka Košecký Dvor
Súčasťou projektu bol aj videospot pre Košecký Dvor
Fotografovanie pre Taiga Fashion je ukážkou toho, aké možnosti máte pri získavaní fotografického obsahu pre váš internetový obchod. Klient nás oslovil s tým, či mu vieme pomôcť naplniť nový e-shop. Potrebovali sme nielen kvalitné fotografie aktuálneho sortimentu z predajne, ale taktiež tematické fotografie. Tie dodávatelia zvyčajne neponúkajú, a tak sme ich nafotili my.
Fotografovanie sme realizovali v troch fázach: fotografovanie aktuálneho sortimentu kabeliek na bielom pozadí; fotografovanie vybraných kombinácií šiat na bielom pozadí (oboje sme realizovali v našom ateliéri) a následne fotografovanie vybraných kombinácií s modelom v teréne.
Fotografovanie dvoch šikovných zakladateľov startupu KOLATCH bolo typickou ukážkou toho ako pristupujeme k tvorbe business portrétov. Dobrá fotografia do firemných kontaktov by mala mať iné kvality ako umelecká, ktorú použijete napríklad na sociálnej sieti v súkromnom profile.
Fotografovanie dvoch šikovných zakladateľov start-upu KOLATCH bolo typickou ukážkou toho ako pristupujeme k tvorbe business portrétov. Dobrá fotografia do firemných kontaktov by mala mať iné kvality ako umelecká, ktorú použijete napríklad na sociálnej sieti v súkromnom profile.
Oboch klientov sme odfotili pred viacerými pozadiami a z každého pozadia sme vybrali najlepšiu fotografiu. Biele pozadie funguje skvele na svetlom podklade webstránky, ľahko a čisto sa odstraňuje v prípade potreby. Šedé pozadie je možné takmer rovnako ľahko vyrezať, vytvára neutrálnu hranu pre väčšinu pozadí a umožňuje pozadie nahradiť ľubovoľnou farbou. Portrét na čiernom pozadí zasa skvele funguje na tmavých weboch či na tmavej grafike.
Fotografie sme použili aj v emailových podpisoch
a tiež v peknom katalógu KOLATCH
Radi sa postráme o profesionálne fotografovanie vašej firmy, priestorov, produktov či zamestancov.